- РАСПРОДАЖА
- Уцененные товары
- Аналои
- Архиерейские и монашеские принадлежности
- Браслеты
- Вентиляция храмов
- Венцы венчальные
- Вертепы рождественские
- Водосвятные баки, чаши, кропила
- Гробницы под Плащаницу
- Дарохранительницы и дароносицы
- Двери храмовые
- Евангелия напрестольные и требные. Апостолы
- Евхаристические наборы и принадлежности
- Жертвенники
- Запрестольные кресты. Запрестольные иконы
- Игры православные. Наборы для творчества
- Иконостасы
- Иконы
- Кадила, кадильницы
- Киоты
- Книги православные. Печатная продукция
- Ковры, ковровые покрытия
- Ковчеги. Мощевики. Раки для мощей.
- Кожгалантерея
- Колокола
- Кольца, перстни
- Косметика
- Крестики нательные
- Кресты напрестольные, требные, аналойные
- Кресты-голгофы напольные для храма
- Кресты наперсные, цепи
- Крестильные ящики для священника
- Купели для крещения
- Купола, кресты
- Ладан
- Лампады и принадлежности
- Литийные (всенощные) блюда
- Масло
- Образки, нательные иконки
- Облачения для священнослужителей
- Облачения и принадлежности храмовые
- Панагии
- Паникадила. Хоросы. Бра
- Панихидные столы и крышки
- Плащаницы
- Подарочные сертификаты ORTOX
- Подсвечники
- Подставки церковные, столы
- Полки для икон, домашние иконостасы
- Пошивочная продукция, сумки
- Престолы. Облачения на престол
- Принадлежности для отпевания и погребения
- Продукты питания
- Просфорные принадлежности
- Роспись храмов
- Свечи
- Свечные лавки. Ящики для свечей. Мебель для притвора
- Седалища, стасидии, троны, скамьи, пуфы
- Семисвечники
- Сени
- Средства для ухода за церковной утварью
- Стрючицы. Кисточки для помазания
- Сувениры
- Терминалы для пожертвований
- Уголь кадильный
- Утварь по старинным эскизам
- Утварь в греческих церковных традициях
- Футляры и подарочная упаковка
- Хоругви церковные. Фонари пасхальные. Рипиды
- Цепочки, шнуры, гайтаны
- Церковные сосуды
- Часы
- Четки православные
- Элементы декора храма. Ограждения солеи и амвона
- Ювелирные изделия
- Ящики для пожертвований
Апостол от 70-ти Симеон Иерусалимский, сродник Господень по плоти, епископ
Жизнь и труды апостолов – священномученик апостол Симеон, епископ Иерусалимский, сродник Господень по плоти
Краткое житие апостола от 70-ти Симеона, сродника Господня по плоти
Сродник Господень по плоти, сын Клеопы, младшего брата св. Иосифа Обручника , епископ Иерусалимский, управлявший Церковью 40 лет и много потрудившийся в проповеди Евангелия. Пострадал в 107 г. в царствование императора Траяна. По доносу св. Симеон, как потомок царя Давида и как последователь и родственник Христа, после разных истязаний был распят язычниками на кресте в возрасте 120 лет.
Полное житие апостола от 70-ти Симеона, сродника Господня по плоти
Святой апостол и священномученик Симеон, сродник Господень, был сыном Клеопы, младшего брата святого Иосифа Обручника . В зрелом возрасте он увидел чудеса Господа Иисуса Христа, уверовал в Него и стал одним из 70-ти апостолов. Святой Симеон проповедовал учение Христово, наставлял в истинах святой веры и обличал идолослужение. После убиения святого апостола Иакова († 63; память 23 октября), первого епископа Иерусалимского, на его место христиане избрали святого апостола Симеона. В правление императора Траяна (98–117) римскому правителю Аттику донесли, что святой Симеон происходит из рода царя Давида (римляне уничтожали всех потомков царя Давида) и исповедует христианскую веру. Язычники схватили святого Симеона, который в то время был уже столетним старцем, и после долгих мучений распяли на кресте.
Память святого Апостола и священномученика Симеона, сродника Господня
Память 27 апреля
Святой Симеон, называемый сродником Господа нашего Иисуса Христа по плоти, был сын Клеопы, брата святого Иосифа Обручника, как о том свидетельствуют единогласно греческие церковные историки Евсевий 2814 , епископ Кесарии Палестинской, Георгий Кедрин и Никифор, сын Каллиста, Ксанфопул. Иосиф, обрученный с Пресвятой Богородицей, и Клеопа происходили от одного отца и матери, первый был старший брат, второй – младший. Когда Иосиф возвратился из Египта, то на его дочери Марии женился Клеопа. От этого брака родился святой Симеон, который уже в зрелом возрасте, увидев чудеса Господа нашего Иисуса Христа, уверовал в Него. После вольных страданий, воскресения и вознесения на небо Иисуса Христа, Симеон был сопричислен к сонму семидесяти святых Апостолов, и наравне с другими, проповедовал учение Христово, переходя из города в город, наставляя и творя чудеса, просвещая народы в истинах святой веры и изобличая идолослужение. В то время первым епископом иерусалимским был святой Иаков, брат Господень, сын Иосифа Обручника. Нечестивые иудеи за прославление Христа сбросили его с паперти храма и убили ударом дубины по голове. Вскоре после этого убийства, Тит, сын Веспасиана, разорил Иерусалим, как было предсказано Самим Господом. Собравшись после разгрома, оставшиеся еще в живых ученики Христа и Его сродники по плоти, избрали на место Иакова, брата Божия, вторым епископом иерусалимским Симеона, сына Клеопы, также сродника Христа, внука и в то же время племянника Иосифа Обручника. Иерусалим снова стал заселяться. Святой Симеон с честью занимал кафедру иерусалимскую, приводя заблуждающихся ко Христу.
Через много лет в царствование Траяна, некоторые еретики из зависти донесли Аттику, правителю римскому, о мнимых преступлениях Симеона, что он происходит из дома царя Давида и что исповедует христианскую веру. За то и другое в то время было гонение со стороны римских императоров. Потомков Давида старательно везде разыскивали и умерщвляли, чтобы не осталось и следа от царского иудейского рода, и римские императоры вечно владели бы иудейской землей. Также мучили и убивали верующих во Христа, чтобы вся вселенная почитала только языческих богов. Поэтому святой Симеон, и как потомок царя Давида, и как последователь и родственник Христа, уже достигший столетнего возраста, схвачен был нечестивыми язычниками по приказанию правителя Аттика. После долгих мучений, святой был, как и Господь наш Иисус Христос, пригвожден ко кресту, и предал свою душу Богу.
Тропарь, глас 1:
Христова тя сродника, Симеоне священноначальниче, и мученика тверда священно восхваляем, прелесть потребившаго, и веру соблюдшаго: темже днесь всесвятую твою память празднующее, грехов разрешение молитвами твоими приемлем.
Кондак, глас 4:
Яко звезду превелию, церковь имущи днесь богоглаголиваго Симеона, световодится зовущи: радуйся мучеников честный венче.
* * *
Евсевий Памфил (28З – 340 г.), епископ, участник первого вселенского собора. Георгий Кедрин, византийский писатель конца XI или начала XII в. Никифор Ксанфопул, патриарх Константинопольский с 1350 г. по 1362 г.
Тропарь Симеону, сроднику Господню, сщмч.
глас 1
Христо́ва тя сро́дника, Симео́не священнонача́льниче,/ и му́ченика тве́рда свяще́нно восхваля́ем,/ пре́лесть потреби́вшаго/ и ве́ру соблю́дшаго./ Те́мже, днесь всесвяту́ю твою́ па́мять пра́зднующе,// грехо́в разреше́ние моли́твами твои́ми прие́млем.
Перевод: Тебя, родственника Христа, священноначальник Симеон, и стойкого мученика церковными песнопениями прославляем, истребившего заблуждения и сохранившего веру. Потому сегодня пресвятую твою память празднуя, получаем прощение грехов твоими молитвами.
Канон священномученику апостолу Симеону Иерусалимскому, сроднику Господню
Минея, 27 Апреля, Канон священномученика
Глас 4
Песнь 1
Ирмос: Воспою́ Тебе́, Го́споди Бо́же мой,/ я́ко изве́л еси́ лю́ди из рабо́ты еги́петския,/ покры́л же еси́ колесни́цы фарао́новы и си́лу.
Припев: Священному́чениче Симео́не, моли́ Бо́га о на́с.
Симео́не свяще́нне, Влады́це, венцено́сец, предстоя́,/ любо́вию па́мять твою́ творя́щим всесвяще́нную/ согреше́ний разреше́ние проси́.
Припев: Священному́чениче Симео́не, моли́ Бо́га о на́с.
Ве́трилом окриля́емь, святи́телю, кре́стным,/ я́ко вои́стинну хла́дом ду́ха,/ бу́ри ми́мо текл еси́ пре́лести, всесла́вне.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Ми́ром Боже́ственным пома́за свяще́нника тя лю́дем/ И́же от коле́на Иу́дова прозябы́й Христо́с,/ Симео́не свяще́нне и А́нгелом собесе́дниче.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Я́ко су́щи тва́рей вы́шши,/ всех Творца́ и Бо́га во чре́ве зачала́ еси́, Де́во,/ и родила́ еси́ челове́ком на избавле́ние.
Песнь 3
Ирмос: Лук си́льных изнемо́же,/ и немощству́ющий препоя́сашася си́лою./ Сего́ ра́ди утверди́ся в Го́споде се́рдце мое́.
Припев: Священному́чениче Симео́не, моли́ Бо́га о на́с.
Манове́нием к Бо́гу обожа́емь, весь, Симео́не, светови́ден был еси́,/ муче́ния облиста́я сия́нием, свяще́нне.
Припев: Священному́чениче Симео́не, моли́ Бо́га о на́с.
У́тро су́щим во тьме возсия́л еси́,/ Пра́вды показу́я Со́лнце,/ из о́блака, Де́вы Отрокови́цы, челове́ком возсия́вшее.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Мирски́я сла́сти возненави́дел еси́,/ святи́телей красота́ ле́потна был еси́/ и страда́нием Небе́сныя сла́вы, о́тче, сподо́бился еси́.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Весь похвале́ний побежда́ется зако́н о Тебе́, Богороди́тельнице Всенепоро́чная:/ Бог бо из Тебе́, я́коже весть, нас ра́ди Челове́к бысть.
Седален, глас 4
Я́ко звезду́ вели́ку,/ Це́рковь, стяжа́вши днесь Богогла́снаго Симео́на, просвеща́ется, зову́щи:/ ра́дуйся, му́чеников честны́й нача́льниче.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Пречи́стеи ру́це Твои́, Де́во Ма́ти, просте́рши,/ покры́й упова́ющия на Тя и Сы́ну Твоему́ зову́щия:/ всем пода́ждь, Христе́, ми́лости Твоя́.
Песнь 4
Ирмос: Любве́ ра́ди, Ще́дре, Твоего́ о́браза/ на Кресте́ Твое́м стал еси́,/ и раста́яшася язы́цы:/ Ты бо еси́, Человеколю́бче,/ кре́пость моя́ и хвале́ние.
Припев: Священному́чениче Симео́не, моли́ Бо́га о на́с.
Священноде́йствовав же́ртвы безкро́вныя за тя пожре́нному,/ и сам поже́рлся еси́, я́ко а́гнец,/ и Тому́ прине́слся еси́, Богому́дре пребога́те.
Припев: Священному́чениче Симео́не, моли́ Бо́га о на́с.
Сотро́шася пред лице́м твои́м, святи́телю, нече́стия го́ры,/ и хо́лми де́монов вси растая́шася,/ Христу́ укрепля́ющу тя.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Высоча́йшее житие́ имы́й, преблаже́нне,/ хотя́й, возне́слся еси́ на дре́во,/ Боже́ственней стра́сти подо́бяся мир возне́сшаго.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Прови́дя рождество́ Твое́, Пречи́стая,/ Тя Авваку́м пропису́ет, я́ко присе́нную го́ру,/ из нея́же еди́н Бог наш проше́л есть.
Песнь 5
Ирмос: Просвеще́ние Твое́, Го́споди, низпосли́ нам/ и от мглы прегреше́ний разреши́ ны, Бла́же,/ Твой мир да́руяй.
Припев: Священному́чениче Симео́не, моли́ Бо́га о на́с.
Во́лею, блаже́нне, пре́дал еси́ себе́/ весь сожещи́ся огне́м муче́ния, блаже́нне Симео́не,/ во благово́ние та́йно соблюда́емь.
Припев: Священному́чениче Симео́не, моли́ Бо́га о на́с.
Я́ко овча́ непоро́чное, пре́дал еси́ себе́ пострада́ти усе́рдно, подо́бяся Христу́,/ нас ра́ди пло́тию пострада́вшему и стра́сти отгна́вшему.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Храм Боже́ственнаго Ду́ха быв, прему́дре,/ хра́мы и́дольския низложи́л еси́ си́лою твои́х моли́тв/ и заблужде́нныя к све́ту наста́вил еси́.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: О нас моли́ Христа́, от Твои́х чи́стых крове́й, Пречи́стая Отрокови́це,/ в плоть веще́ственную обле́кшася и челове́ки обно́вльша.
Песнь 6
Ирмос: Возопи́, прообразу́я погребе́ние тридне́вное,/ проро́к Ио́на, в ки́те моля́ся:/ от тли изба́ви мя, Иису́се, Царю́ сил.
Припев: Священному́чениче Симео́не, моли́ Бо́га о на́с.
Научи́лся еси́ пресла́вно от Боже́ственнаго сия́ния,/ я́же к Боже́ственному тя наставля́юща животу́, пребога́те,/ и неизрече́ннаго яви́лся еси́, святи́телю, испо́лнен ра́зума.
Припев: Священному́чениче Симео́не, моли́ Бо́га о на́с.
Вод тя живото́чных испо́лнена духо́вных,/ я́коже и́ну реку́, из Еде́ма исходя́щую, Симео́не,/ Боже́ственная Це́рковь ра́дуется, иму́щи.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Сел еси́ на высо́це престо́ле,/ наме́стник быв Иа́кова и нра́вом прича́стник,/ святи́тельство же муче́нием просвети́в, блаже́нне.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Исцели́ неисце́льныя стра́сти, Богоневе́сто, души́ моея́,/ врача́ Христа́ ро́ждши челове́ком,/ страстьми́ Свои́ми исцели́вша стра́сти.
Кондак, глас 4
Я́ко звезду́ преве́лию, Це́рковь, иму́щи днесь Богоглаго́ливаго Симео́на,/ светово́дится, зову́щи:/ ра́дуйся, му́чеников честны́й ве́нче.
Песнь 7
Ирмос: Авраа́мстии иногда́ в Вавило́не о́троцы/ пе́щный пла́мень попра́ша,/ пе́сньми взыва́юще:/ оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.
Припев: Священному́чениче Симео́не, моли́ Бо́га о на́с.
Те́ло му́кам преда́в по Христе́ усе́рдно,/ не измени́лся еси́, ни ослабе́л, взыва́я, чу́дне:/ благослове́н Бог оте́ц на́ших.
Припев: Священному́чениче Симео́не, моли́ Бо́га о на́с.
Боже́ственною, преблаже́нне, любо́вию разже́гся,/ мы́слию огня́ веще́ственна сильне́йши, вопия́, был еси́:/ благослове́н Бог оте́ц на́ших.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Я́ко Влады́ка, о́тче, на Крест воздви́глся еси́,/ изравне́нием стра́сти украша́яся, и пое́ши, веселя́ся:/ оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Де́во Богома́ти Отрокови́це, де́монов стру́пе/ и А́нгелов благоукраше́ние, челове́ков спасе́ние,/ смире́нную ду́шу мою́ вра́жия ле́сти изба́ви.
Песнь 8
Ирмос: На Кресте́ пло́тию пригвожде́ннаго/ и показа́вшаго нам ору́жие во спасе́ние,/ о́троцы, превозноси́те Христа́ Бо́га на́шего во ве́ки,
Припев: Священному́чениче Симео́не, моли́ Бо́га о на́с.
Всю зарю́ Уте́шителеву чи́стым твои́м, Симео́не, прие́м се́рдцем,/ тьму де́монов несве́тлую потреби́л еси́, ве́рныя просвети́в.
Припев: Священному́чениче Симео́не, моли́ Бо́га о на́с.
Мо́ре лю́таго злове́рия изсуши́в,/ струя́ми Боже́ственных уче́ний твои́х вся́ку напои́л еси́ ду́шу,/ клас ве́ры плодонося́щую.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Яви́лся еси́ свяще́нник, твое́ю кро́вию, му́чениче, вшед в Це́рковь Боже́ственну,/ иде́же всегда́ зри́ши/ тебе́ ра́ди, я́ко непоро́чно а́гня, Поже́ршагося.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Да Тя гла́сы благода́рственными, возвесели́вшую наш род, воспое́м:/ покры́й и сохрани́ нас, Богоневе́сто, от вся́каго вре́да.
Песнь 9
Ирмос: Рождество́ Твое́ нетле́нно яви́ся:/ Бог из бо́ку Твое́ю про́йде,/ я́ко плотоно́сец яви́ся на земли́/ и с челове́ки поживе́./ Тя, Богоро́дице, тем вси велича́ем.
Припев: Священному́чениче Симео́не, моли́ Бо́га о на́с.
Я́коже столп о́гнен, преблаже́нне, яви́лся еси́, лю́ди предводя́ но́выя из еги́петския ле́сти,/ и к земли́ обетова́ния Боже́ственнаго, му́чениче, священнотаи́нниче всечестне, преве́л еси́.
Припев: Священному́чениче Симео́не, моли́ Бо́га о на́с.
Си́мон Симео́н сугу́бо зва́ние име́л еси́,/ сугу́бо естество́м су́щее Сло́во пред безбо́жными богосло́вив и Кресту́ прибли́жився:/ те́мже тя вси, соше́дшеся, ублажа́ем.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
День пра́здника па́мять твою́ соверша́ет Це́рковь,/ с Боже́ственным тя почита́ющи Иа́ковом, Симео́не, моле́бно:/ его́же седа́лище прия́л еси́, свяще́нне.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Све́том мя озари́ Боже́ственным, Све́та жили́ще, Де́во,/ страсте́й мои́х тьму и сласте́й глубо́кую нощь,/ Богороди́тельнице Пречи́стая, отгоня́щи.
Вернуться к списку