- Уцененные товары
- Аналои
- Архиерейские и монашеские принадлежности
- Браслеты
- Венцы венчальные
- Вертепы рождественские
- Водосвятные баки, чаши, кропила
- Гробницы под Плащаницу. Раки. Сени
- Дарохранительницы и дароносицы
- Двери храмовые
- Евангелия напрестольные и требные. Апостолы
- Евхаристические наборы и принадлежности
- Жертвенники
- Запрестольные кресты. Запрестольные иконы
- Игры православные. Наборы для творчества
- Иконостасы
- Иконы
- Кадила, кадильницы
- Киоты
- Книги православные. Печатная продукция
- Ковры, ковровые покрытия
- Ковчеги. Мощевики
- Кожгалантерея
- Колокола
- Кольца, перстни
- Косметика
- Крестики нательные
- Кресты напрестольные, требные, аналойные
- Кресты-голгофы напольные для храма
- Кресты наперсные
- Крестильные ящики для священника
- Купели для крещения
- Купола, кресты
- Ладан
- Лампады
- Литийные блюда
- Масло
- Образки, нательные иконки
- Облачения, пошивочная продукция
- Панагии
- Паникадила. Хоросы. Бра
- Панихидные столы и крышки
- Плащаницы
- Подарочные сертификаты ORTOX
- Подсвечники
- Подставки церковные, столы
- Полки для икон, домашние иконостасы
- Престолы. Облачения на престол
- Принадлежности для отпевания и погребения
- Продукты питания
- Просфорные принадлежности
- Свечи
- Свечные лавки. Ящики для свечей. Мебель для притвора
- Седалища, стасидии, троны, скамьи, пуфы
- Семисвечники
- Средства для ухода за церковной утварью
- Стрючицы. Кисточки для помазания
- Сувениры
- Уголь кадильный
- Утварь по старинным эскизам
- Футляры и подарочная упаковка
- Хоругви церковные. Фонари пасхальные. Рипиды
- Цепочки, шнуры, гайтаны
- Церковные сосуды
- Часы
- Четки православные
- Элементы декора храма. Ограждения солеи и амвона
- Ювелирные изделия
- Ящики для пожертвований
Подпишитесь на рассылку и получайте свежие новости и акции нашего магазина.
Святитель Игнатий, епископ Ростовский
Святитель Игнатий, епископ Ростовский, родился в благочестивой семье и был воспитан во всякой христианской добродетели. Убедившись в суете мира сего, он отрекся от мира и принял пострижение в монашество в Богоявленском монастыре Ростова Великого, в котором позднее был некоторое время настоятелем в сане архимандрита.
В 1261 году святой Игнатий был возведен на епископскую кафедру Ростова Великого. Ставши епископом, он, «прием паству словесных овец», «добре» пас «церковь Христову», «просвещая всех омраченныя сердца, наставляя на путь истинный». Просвещение Белозерского края святой верой и построение в 1269 году первой обители во имя Святой Троицы на берегу Белоозера – все было в правление святого Игнатия Ростовской епархией. Он управлял епархией в течение 26 лет, в один из самых трудных периодов в истории Руси – монголо-татарского ига. В этих условиях епископ Игнатий неутомимо и самоотверженно трудился в созидании Русской Церкви и Отечества, утверждая паству в верности святому православию.
В 1274 году святой Игнатий присутствовал на знаменитом Соборе Владимирском, исправлявшем церковные дела. Два раза по делам епархии святителю пришлось предпринимать тяжелое путешествие в Орду с ходатайством о церковном причте. В 1280 году он отпевал Всероссийского митрополита Кирилла. Святой Игнатий известен как миротворец князей Ростовских Димитрия и Константина Борисовичей; в память примирения их основана в Ростове Борисоглебская церковь. За время своего служения он построил несколько иноческих обителей и был истинным отцом для своих пасомых.
Святой Игнатий – единственный из всего сонма святых, в земле Российской просиявших, которого Господь прославил нетлением и целебным даром мощей еще до их погребения. Святой угодник Божий преставился 28 мая 1288 года. В Ростов Великий на поклонение усопшему архипастырю стали стекаться многочисленные верующие. Неутешным был их плач.
Гроб с телом облаченного в архиерейские одежды святителя из-за необыкновенного скопления народа не сразу могли внести в храм. Чин погребения совершался под открытым небом. Когда гроб понесли в храм, две благочестивые монахини, Феодосия и Ксения, и некоторые другие молящиеся увидели, как святитель восстал из гроба и, как бы летя по воздуху, остановился над тем местом, которое было предназначено для погребения, благословляя собравшийся народ. Прикоснувшийся к мощам святителя архимандрит Стефан, у которого от рождения не разгибались пальцы руки, тотчас получил чудесное исцеление. При виде чудес, которыми Господь прославлял Своего угодника, было решено не предавать земле святые мощи почившего.
На следующий день, когда ко гробу святителя Игнатия был принесен список с именами всех рукоположенных им при жизни священников и диаконов, усопший святитель, как живой, протянул руку и принял поданный ему свиток.
Святитель Игнатий по кончине своей был признан святым и тело его не предали земле, так как чудеса, совершившееся при самом отпевании, побудили клир и народ поставить открыто его мощи в Ростовском Успенском соборе у северных врат алтаря, где покоились открыто.
По летописи XV века святой Игнатий – «великий чудотворец» и в грамотах XVI века он – «святой чудотворец».
«Иконописный подлинник» дает следующее описание образа святителя Игнатия: «Подобием сед, брада аки Алексия митрополита, на главе клобук бел, ризы святительские камчатые лазоревые, исподняя багряная, в омофоре, в руках Евангелие».
Память святого Игнатия, епископа Ростовского
Память 28 мая
Святой Игнатий родился от благочестивых родителей и был воспитан ими во всякой христианской добродетели. Убедившись в суете мира сего, он отрёкся от мира и принял пострижение в монашество. Так как он проводил жизнь весьма добродетельную, то был назначен первоначально архимандритом, а потом епископом города Ростова 3505 . Приняв под свое попечение епархию ростовскую, он с великим вниманием пас стадо свое. Пробыв во святительстве двадцать шесть лет, преставился ко Господу в 6796-е лето от сотворения мира, рождества же во плоти Бога Слова в 1288-ом году, в 28-ой день месяца мая, в пятницу, после вечерни 3506 .
Узнав о кончине святого, весь город Ростов собрался к телу его; все горько плакали и рыдали, сожалея о кончине общего пастыря и учителя всех, помощника и заступника в бедах и скорбях, ходатая вдовицам и сиротам, питателя нищих и убогих, наставника и учителя иерейского и монашеского чина и советника князей и вельмож. Взяв честное тело святителя Игнатия, все понесли его в церковь , но по причине множества народа, собравшегося в нее, не могли внести его внутрь церкви, а поставили пред церковью; после этого начали петь погребальные песнопения.
В это время проходили мимо церкви две благочестные монахини, одна из них называлась Феодосиею; она была супругою протодиакона святителева Павла, но тотчас же, по вступлении в законный брак, они посвятили себя девственной и чистой жизни. Всю жизнь свою они подвизались в посте и молитвах. Многие могли засвидетельствовать чистоту жизни их. Когда блаженный Павел отошел ко Господу, то супруга его приняла пострижение в иночество. Узнав о кончине святителя Игнатия, она пришла поклониться мощам его; вместе с нею пришла и другая инокиня по имени Ксения, проводившая столь же добродетельную и богоугодную жизнь. Эти две инокини и еще некоторые благочестивые люди, которые сподобились откровения божественного, видели такое чудо: когда честные мощи святителя Игнатия были несены к церкви, то святитель Божий встал из гроба в своем архиерейском облачении, пошел по воздуху и стал высоко в воздухе над церковью; затем благословил весь народ и весь город; потом вошел в пещеру, ископанную в земле около жертвенника, где был ему приготовлен и гроб.
Это открыл Бог инокиням тем, а также и еще некоторым благочестивым людям для прославления угодника Своего и в показание всем святости его; этим Господь показал людям, что святитель Игнатий заслужил милость от Господа и сподобился одинаковой части со святыми.
Около того же времени случилось и другое чудо: некий архимандрит Стефан имел со дня рождения своего один палец пригнутым к ладони; когда он прикоснулся к честному телу святителя Игнатия, тотчас скорченный палец его выпрямился, стал здравым, как и прочие пальцы.
Потом честное тело святителя Игнатия было внесено в церковь . Утром следующего дня все снова собрались к мощам угодника Божия, дабы сотворить обычное служение и воспеть погребальные песнопения. Когда положили тело святителя Божия во гроб и дали в руку ему свитки, в которых написаны были имена всех тех, кого святитель Игнатий посвятил в сан пресвитерский и диаконский, то угодник Божий, как живой, простер руку свою и принял свитки. Все, видевшие чудо это, преисполнились великого страха и радости и прославили Бога. Молитвами сего угодника Божия, святителя Игнатия да сподобимся и мы быть вместе с ним участниками благ вечных, уготованных о Христе Иисусе, Господе нашем, Которому воссылается слава вечно. Аминь.
Тропарь, глас 4:
Благоверия просвещься учении святительства прием паству, и апостолом наследник быв, тем приял еси от Бога дар чудес святителю отче Игнатие. Моли Христа Бога, да спасет души наша.
Кондак, глас 4:
Явися днесь пресветлая память твоя святителю преблаженне Игнатие, в мире светло сияющи, и являющи всем божественное сияние.
* * *
Святой Игнатий был рукоположен во епископа 19 сентября 1262 г.
Существует известие, что святой Игнатий в 1269 г основал обитель при устье реки Шексны, на берегу Белого озера во имя Святой Троицы. Иноки этой обители много потрудились над обращением в христианство чуди и корелов. В 1274 г святой Игнатий присутствовал на поместном владимирском соборе. Два раза святителю приходилось предпринимать тяжелое путешествие в орду с ходатайством за свою епархию. Святой Игнатий известен как примиритель князей Димитрия и Константина Борисовичей. В память примирения ими основана в Ростове Борисоглебская церковь . Скончался святой Игнатий в 1288 г. Честные мощи его доселе почивают в ростовском Успенском соборе.
Тропарь Игнатию, еп. Ростовскому
глас 4
Благове́рия просве́щся уче́нии,/ святи́тельства прие́м па́ству/ и апо́столов насле́дник быв,/ тем прия́л еси́ от Бо́га дар чуде́с, святи́телю о́тче Игна́тие,/ моли́ Христа́ Бо́га,// да спасе́т ду́ши на́ша.
Перевод: Просветившись учением благой веры, ты принял паству как святитель и был наследником апостолов, потому и принял ты от Бога дар чудес, святитель отче Игнатий, моли Христа Бога о спасении наших душ.
Канон святителю Игнатию, епископу Ростовскому
Минея, 28 Мая, Канон святителя
Глас 8
Песнь 1
Ирмос: Во́ду проше́д, я́ко су́шу,/ и еги́петскаго зла избежа́в,/ изра́ильтянин вопия́ше:/ Изба́вителю и Бо́гу на́шему пои́м.
Припев: Святи́телю о́тче Игна́тие, моли́ Бо́га о на́с.
О́тче Богому́дре, святи́телю Игна́тие,/ отве́рзи ми, недосто́йному, устне́ воспе́ти тя/ и приими́, я́ко кади́ло, от убо́жества моего́,/ е́же ти принесо́х, недосто́йный.
Припев: Святи́телю о́тче Игна́тие, моли́ Бо́га о на́с.
Воспое́м вси свяще́ннаго святи́теля Игна́тия,/ почти́м засту́пника, и утвержде́ние гра́ду на́шему Росто́ву,/ и храни́теля неусы́пна.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Спаси́тельным Христо́вым за́поведем после́довал еси́, прему́дре святи́телю Игна́тие:/ вдови́цам и си́рым был еси́ засту́пник/ и гра́ду на́шему вели́кое защище́ние.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Пречи́стая Богоро́дице, Соде́теля и Спа́са поро́ждши всем, пою́щим Тя,/ спаси́ от бед град Твой Росто́в,/ непреста́нно моля́щи Сы́на Твоего́ за ны и Бо́га на́шего.
Песнь 3
Ирмос: Небе́снаго кру́га Верхотво́рче, Го́споди,/ и Це́ркве Зижди́телю,/ Ты мене́ утверди́ в любви́ Твое́й,/ жела́ний кра́ю ве́рных утвержде́ние,/ еди́не Человеколю́бче.
Припев: Святи́телю о́тче Игна́тие, моли́ Бо́га о на́с.
Сокруши́ супоста́ты безбо́жныя, преподо́бне, моле́нием твои́м к Творцу́ и Бо́гу/ и си́лу их, вооруже́нную на ны,/ пога́нская наше́ствия покори́ под но́ги ве́рному во́инству на́шему.
Припев: Святи́телю о́тче Игна́тие, моли́ Бо́га о на́с.
Ты прояви́л еси́, Влады́ко, после́днему ро́ду на́шему чудотво́рца святи́теля Игна́тия,/ гра́ду Росто́ву утвержде́ние,/ Це́ркви Твое́й и́стовое пра́вило,/ иере́йскому же чи́ну наста́вника.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Прикосну́вшуся, свя́те, пречестна́го те́ла твоего́ Стефа́ну архимандри́ту,/ пе́рсту ручно́му, к дла́ни прико́рчившуся от рожде́ния,/ Бо́жиею благода́тию дал еси́ простира́тися.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Бу́ди ми, Де́во, прибе́жище, и приста́нище,/ и стена́ необори́ма, и Засту́пница,/ Я́же Бо́га поро́ждши пло́тию, Пречи́стая,/ Изба́вителя всеще́драго и Спа́са пою́щим Тя, Богоневе́стная.
Седален, глас 8
Украша́яся прему́дростию ра́зума,/ горды́ню низложи́л еси́ плотски́я тяготы́/ и был еси́ оби́телище Ду́ха Пресвята́го,/ непреме́нным простира́яся ра́зумом к Лю́бящему тя./ Тем, ре́вностию Боже́ственною разгара́яся, сла́вне,/ си́рых, и убо́гих, и вдови́ц был еси́ засту́пник,/ гра́да же Росто́ва утвержде́ние,/ яви́вся А́нгелом собесе́дник, святи́телю Игна́тие,/ моли́ Христа́ Бо́га грехо́в оставле́ние дарова́ти,/ чту́щим любо́вию святу́ю па́мять твою́.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Небе́сную дверь и киво́т,/ пресвяту́ю го́ру, све́тлый о́блак воспои́м,/ неопали́мую купину́, слове́сный рай, Е́вы воззва́ние,/ вселе́нныя всея́ вели́кое сокро́вище,/ я́ко спасе́ние в Ней соде́лася ми́рови и оставле́ние дре́вних согреше́ний./ Сего́ ра́ди вопие́м Ей:/ моли́ся Сы́ну Твоему́ прегреше́ний оставле́ние дарова́ти/ благоче́стно покланя́ющимся Всесвято́му Рождеству́ Твоему́.
Песнь 4
Ирмос: Услы́шах, Го́споди,/ смотре́ния Твоего́ та́инство,/ разуме́х дела́ Твоя́/ и просла́вих Твое́ Божество́.
Припев: Святи́телю о́тче Игна́тие, моли́ Бо́га о на́с.
Благода́тию Богоно́сец нарица́емь вои́стинну, Игна́тие,/ во Христа́ обле́клся еси́ жития́ ра́ди чистоты́/ и научи́л еси́ сла́вити в Тро́ице Еди́наго Бо́га.
Припев: Святи́телю о́тче Игна́тие, моли́ Бо́га о на́с.
Изба́ви ста́до твое́ от грехо́вныя бу́ри, Игна́тие святи́телю, бед же и скорбе́й,/ приводя́ в приста́нище Боже́ственныя́ во́ли Его́.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Яви́лся еси́ вои́стинну Христо́в уго́дник, о́тче Игна́тие:/ моля́ся не преста́й от напа́стей, и бед, и скорбе́й изба́вити ста́до твое́,/ от ну́жды и печа́ли.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Свяще́нно сла́вят Тя святи́тельстии собо́ри и всех преподо́бных ли́цы:/ Зижди́теля бо их я́ко Младе́нца на руку́ Твое́ю понесла́ еси́, Богоро́дице.
Песнь 5
Ирмос: Вcку́ю мя отри́нул еси́/ от лица́ Твоего́, Све́те незаходи́мый,/ и покры́ла мя есть чужда́я тьма, окая́ннаго?/ Но обрати́ мя и к све́ту за́поведей Твои́х/ пути́ моя́ напра́ви, молю́ся.
Припев: Святи́телю о́тче Игна́тие, моли́ Бо́га о на́с.
О́крест стоя́ще ра́ки твоея́ святи́телю Игна́тие,/ тя име́ем к Бо́гу хода́тая, и заступле́ние гра́да твоего́ Росто́ва,/ и утвержде́ние необори́мо.
Припев: Святи́телю о́тче Игна́тие, моли́ Бо́га о на́с.
Ми́лостив быв убо́гим, ми́лость душе́вную испроси́, прехва́льне,/ ми́лостыню стяжа́в, о́тче Игна́тие,/ свешу́ све́тлу устро́ил еси́.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Жили́ще бью Пресвята́го Ду́ха вои́стинну, блаже́нне Игна́тие,/ Того́ явле́нными Боже́ственными дарми́ до́бре обогати́лся еси́.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Ми́ро та́йное Тя имену́ем, Пречи́стая,/ я́ко ро́ждши Бо́га пло́тию,/ источа́ющаго Боже́ственное ми́ро всем, притека́ющим под кров Твой.
Песнь 6
Ирмос: Очи́сти мя, Спа́се,/ мно́га бо беззако́ния моя́,/ и из глубины́ зол возведи́, молю́ся,/ к Тебе́ бо возопи́х, и услы́ши мя,/ Бо́же спасе́ния моего́.
Припев: Святи́телю о́тче Игна́тие, моли́ Бо́га о на́с.
Житие́ твое́ целому́дренно, священноявле́нне, соверши́в, пра́вдою украси́лся еси́,/ и му́жеством смы́сла доброде́тели сочта́в себе́,/ преблаже́нне святи́телю Игна́тие.
Припев: Святи́телю о́тче Игна́тие, моли́ Бо́га о на́с.
Сохрани́ град твой Росто́в, преблаже́нне святи́телю Игна́тие,/ от безбо́жных и чужеве́рных нахожде́ний и усо́бныя ра́ти,/ моля́ся не преста́й Влады́це Христу́ о ста́де твое́м.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Ты у́бо по сме́рти, я́ко жив,/ на погребе́нии твое́м прие́м сви́тки твои́ма рука́ма,/ и́хже свяще́нники в животе́ твое́м освяти́л еси́ Бо́гу,/ рече́ бо Госпо́дь:/ прославля́ющаго Мя просла́влю.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Превы́шши бысть Вы́шних сил, Богоблагода́тная,/ заче́ншая Сло́во Бо́жие неизрече́нно, вся́ческая сло́вом сотво́ршее,/ от Отца́ пре́жде век ро́ждшееся,/ Того́, Чи́стая, ро́ждшая неизрече́нно.
Кондак, глас 4
Яви́ся днесь пресве́тлая па́мять твоя́,/ святи́телю преблаже́нне Игна́тие,/ в ми́ре све́тло сия́ющи и явля́ющи всем Боже́ственное сия́ние.
Икос
Из чре́ва ма́терия освяще́ннаго святи́теля Госпо́дня/ похва́лим ны́не вси, преподо́бнаго Игна́тия,/ гра́да Росто́ва утвержде́ние,/ благода́тныя да́ры прии́мша Боже́ственныя сла́вы и в чудесе́х сла́внаго,/ вси, ве́рою те́плою притека́юще к ра́це моще́й его́./ Тем и аз, недосто́йный и гре́шный, наде́юся/ моли́твами его́ ко Влады́це и Пречи́стей Его́ Ма́тери ми́лость прия́ти в День су́дный/ соде́янных мно́ю зол и проще́ние получи́ти,/ явля́ющи всем Боже́ственное сия́ние.
Песнь 7
Ирмос: От Иуде́и доше́дше, о́троцы/ в Вавило́не иногда́/ ве́рою Тро́ическою пла́мень пе́щный попра́ша, пою́ще:/ отце́в Бо́же, благослове́н еси́.
Припев: Святи́телю о́тче Игна́тие, моли́ Бо́га о на́с.
Отве́рзи ми дверь покая́ния, святи́телю Игна́тие,/ да омы́ю скве́рну окая́нныя моея́ души́/ и те́ла моего́ вся чу́вства,/ да приношу́ песнь Го́сподеви, све́тло зовя́:/ оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.
Припев: Святи́телю о́тче Игна́тие, моли́ Бо́га о на́с.
Иму́ще тя твои́ раби́ засту́пника те́пла/ и сте́ну необори́му, гра́да Росто́ва утвержде́ние,/ не убои́мся супоста́тных враго́в,/ но побежда́ем си́лою Христо́вою, взыва́юще:/ оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Уста́вы оте́ческими утверди́л еси́, му́дре,/ це́рковь Пречи́стыя Ма́тере Бо́жия,/ и свяще́нства ле́потою преукра́шенно сохрани́л еси́,/ и уче́ньми твои́ми наказа́л еси́ взыва́ти:/ оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Спаси́тельное приста́нище, Богоро́дице Де́во, Тя иму́ще,/ жите́йских бед и бу́ри избе́гаем,/ к приста́нищу тишины́ Твоея́ приходя́ще и Сы́ну Твоему́ вопию́ще:/ оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.
Песнь 8
Ирмос: На горе́ святе́й просла́вльшася/ и в купине́ огне́м Приноде́вы/ Моисе́ови та́йну я́вльшаго,/ Го́спода по́йте/ и превозноси́те во вся ве́ки.
Припев: Святи́телю о́тче Игна́тие, моли́ Бо́га о на́с.
Побежде́н быв враго́м прегреше́ньми мно́гими молв жите́йских,/ ве́рою прихожду́ и, я́ко Манасси́я, вопию́ Ти, Христе́,/ святи́теля моле́нием спаса́емь, зову́:/ Го́спода по́йте и превозноси́те Его́ во ве́ки.
Припев: Святи́телю о́тче Игна́тие, моли́ Бо́га о на́с.
Вооружа́ются на ны, смире́нныя лю́ди твоя́,/ святи́телю пречестны́й Игна́тие, сы́нове Ага́рины,/ но сокруши́ их неви́димою си́лою,/ моле́нием твои́м ко Влады́це за при́сныя рабы́, пою́щия:/ Го́спода по́йте и превозноси́те Его́ во ве́ки.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Моли́твы, преблаже́нне, и моле́ния творя́ща тебе́/ приле́жно к Бо́гу при́сно за рабы́ твоя́,/ в печа́лех засту́пника и побо́рника имуще тя к Бо́гу, от всех бед спаса́емся,/ Го́спода пою́ще и превознося́ще Его́ во ве́ки.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Влады́чице, Де́во Чи́стая Препросла́вленная,/ со святи́телем к Сы́ну Твоему́, Царю́, моли́ся приле́жно,/ от вся́кия ну́жды и беды́ изба́вится гра́ду Твоему́ Росто́ву,/ Тебе́, Госпоже́, ве́рою блажа́щу, и пою́щу,/ и превознося́щу во вся ве́ки.
Песнь 9
Ирмос: Ужасе́ся о сем Не́бо,/ и земли́ удиви́шася концы́,/ я́ко Бог яви́ся челове́ком пло́тски/ и чре́во Твое́ бысть простра́ннейшее небе́с./ Тем Тя, Богоро́дицу,/ А́нгелов и челове́к чинонача́лия велича́ют.
Припев: Святи́телю о́тче Игна́тие, моли́ Бо́га о на́с.
Вельми́ ра́дуется о тебе́, честны́й о́тче, святи́телю Игна́тие, при́сный твой град Росто́в,/ име́я тя на вся́ко вре́мя помо́щника и засту́пника,/ и ны́не не отходи́ от нас, моли́твы творя́ за ны к Бо́гу,/ я́ко да от безбо́жных ва́рвар нас изба́виши, тя велича́ющих.
Припев: Святи́телю о́тче Игна́тие, моли́ Бо́га о на́с.
Я́ко блудни́ца, и мыта́рь, и разбо́йник вопию́ ти от се́рдца:/ согреши́х, прости́ мя, Влады́ко, мно́гих мои́х злых прегреше́ний/ и изба́ви от вся́каго зла святи́теля моле́нием Игна́тия,/ я́ко да Твою́ ми́лость непреста́нно велича́ем.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Прииди́те, собере́мся, вси росто́встии наро́ди,/ к блаже́нней ра́це преподо́бнаго Игна́тия/ и со слеза́ми возопие́м к Бо́гу моля́щеся:/ изба́ви, Го́споди, лю́ди Твоя́/ и не даждь достоя́ния Твоего́ ро́ду исма́ильтескому,/ я́ко да возвели́чим ми́лость Твою́ во ве́ки.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Мари́е Богоневе́сто, Влады́чице,/ омраче́нное мое́ се́рдце с душе́ю мольба́ми Твои́ми просвети́/ и жи́зни ве́чныя сподо́би мя, Госпоже́,/ не помина́ющи мои́х безчи́сленных зол,/ Сы́на и Бо́га Твоего́ моли́ за мя, окая́ннаго,/ и певцы́ Твоя́ сохрани́, Пречи́стая.
Светилен
Чу́днаго и сла́внаго святи́теля, Игна́тия вели́каго,/ прииди́те, пе́сньми свяще́нными да похва́лим,/ я́ко росто́вцем па́стыря и а́нгельским чино́м сослуже́бника бы́вша.
Вернуться к списку