- Новинки
- Выгодная цена
- Распродажа
- Последний товар
- Коллекции
- Как оставить отзыв
- Хит продаж
- Весеннее обновление
- Уцененные товары
- Аналои
- Архиерейские и монашеские принадлежности
- Браслеты
- Венцы венчальные
- Вертепы рождественские
- Водосвятные баки, чаши, кропила
- Гробницы под Плащаницу. Раки. Сени
- Дарохранительницы и дароносицы
- Двери храмовые
- Евангелия напрестольные и требные. Апостолы
- Евхаристические наборы и принадлежности
- Жертвенники
- Запрестольные кресты. Запрестольные иконы
- Игры православные. Наборы для творчества
- Иконостасы
- Иконы
- Кадила, кадильницы
- Киоты
- Книги православные. Печатная продукция
- Ковры, ковровые покрытия
- Ковчеги. Мощевики
- Кожгалантерея
- Колокола
- Кольца, перстни
- Косметика
- Крестики нательные
- Кресты напрестольные, требные, аналойные
- Кресты-голгофы напольные для храма
- Кресты наперсные
- Крестильные ящики для священника
- Купели для крещения
- Купола, кресты
- Ладан
- Лампады
- Литийные блюда
- Масло
- Образки, нательные иконки
- Облачения, пошивочная продукция
- Панагии
- Паникадила. Хоросы. Бра
- Панихидные столы и крышки
- Плащаницы
- Подарочные сертификаты ORTOX
- Подсвечники
- Подставки церковные, столы
- Полки для икон, домашние иконостасы
- Престолы. Облачения на престол
- Принадлежности для отпевания и погребения
- Продукты питания
- Просфорные принадлежности
- Свечи
- Свечные лавки. Ящики для свечей. Мебель для притвора
- Седалища, стасидии, троны, скамьи, пуфы
- Семисвечники
- Средства для ухода за церковной утварью
- Стрючицы. Кисточки для помазания
- Сувениры
- Уголь кадильный
- Утварь по старинным эскизам
- Утварь в греческих церковных традициях
- Футляры и подарочная упаковка
- Хоругви церковные. Фонари пасхальные. Рипиды
- Цепочки, шнуры, гайтаны
- Церковные сосуды
- Часы
- Четки православные
- Элементы декора храма. Ограждения солеи и амвона
- Ювелирные изделия
- Ящики для пожертвований
Подпишитесь на рассылку и получайте свежие новости и акции нашего магазина.
Канон апостолу и евангелисту Иоанну Богослову (2‑й)
Минея, 26 Сентября, Кано́н апо́стола
Глас 2
Песнь 1
Ирмос: Во глубине́ постла́ иногда́/ фараони́тское всево́инство преоруже́нная си́ла,/ вопло́щшееся же Сло́во всезло́бный грех потреби́ло есть,/ препросла́вленный Госпо́дь,// сла́вно бо просла́вися.
Припев: Святы́й апо́столе и евангели́сте Иоа́нне, моли́ Бо́га о на́с.
Ца́рство Небе́сное, блаже́нне, е́же пропове́дал еси́, восприи́м/ и Сло́ву собесе́дник быв Небе́сному,/ ве́рующия честно́му твоему́ пропове́данию и богосло́вию/ твои́ми моли́твами сохрани́.
Припев: Святы́й апо́столе и евангели́сте Иоа́нне, моли́ Бо́га о на́с.
Кре́пок смысл явля́я,/ о всех небре́гл еси́ су́щих на земли́ и уз естества́/ и, Сло́ву, всему́дре, слове́сне же и у́мне сопребыва́я,/ от безслове́сия безслове́сне живу́щия свободи́л еси́.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Небе́сных ра́зум прии́м богослове́снейше,/ Бо́га Сло́ва пропове́дал еси́:/ в нача́ле бе Сло́во, и Сло́во бе к Своему́ Роди́телю, и Бог бе Сло́во,/ благовеству́я, научи́л еси́.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Отрокови́ц боже́ственных лик, боже́ственнейше в жена́х Тя до́брую воспева́ют,/ Богоро́дице Влады́чице, добро́тами укра́шену Божества́,/ добротвори́тельное бо Сло́во па́че сло́ва родила́ еси́.
Песнь 3
Ирмос: Процвела́ есть пусты́ня, я́ко крин, Го́споди,/ язы́ческая неплодя́щая це́рковь/ прише́ствием Твои́м,// в не́йже утверди́ся мое́ се́рдце.
Припев: Святы́й апо́столе и евангели́сте Иоа́нне, моли́ Бо́га о на́с.
Тро́ицы яви́л еси́ богосло́вным язы́ком твои́м/ ю́же па́че ума́ та́йну, Иоа́нне богоблаже́нне,/ в не́йже утверди́ся мое́ се́рдце.
Припев: Святы́й апо́столе и евангели́сте Иоа́нне, моли́ Бо́га о на́с.
Язы́к твой бысть Пи́сьменника трость, Всесвята́го Ду́ха,/ богопи́санно зна́менующий честно́е твое́ и боже́ственное Ева́нгелие.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Му́дрости ты бе́здну поче́рпл еси́, всему́дре,/ возле́г богому́дренным дерзнове́нием на Прему́дрости Исто́чнице,/ и Сего́ богопропове́дник был еси́.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Еди́ну Де́вствующую и Ма́терь чтим,/ я́ко спасе́ния Хода́таицу бы́вшу нам, Всенепоро́чная,/ и мир изба́вльшую моли́твами Твои́ми.
Седален, глас 8
Ты сын назва́лся еси́ Боже́ственнаго гро́ма,/ во е́же оглуши́ти ушеса́ злочести́вых,/ и трубы́ сладча́е возгласи́в, о всему́дре, в пра́вая сердца́ Сло́ва воплоще́ние,/ и, я́ко и́скренний друг, на пе́рси возле́гл еси́,/ отону́дуже поче́рп ра́зума явле́ние,/ всем пропове́дал еси́ Отцу́ Собезнача́льнаго, Иоа́нне апо́столе,/ моли́ся Христу́ Бо́гу прегреше́ний оставле́ние дарова́ти/ пра́зднующим любо́вию святу́ю па́мять твою́.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Прему́дрость и Сло́во в Твое́м чре́ве заче́нши неопа́льно, Ма́ти Бо́жия,/ ми́ру родила́ еси́ мир Содержа́щаго/ и в объя́тиих име́ла еси́ вся Содержа́щаго,/ Пищеда́теля всех и Творца́ тва́ри./ Те́мже молю́ Тя, Всесвята́я Де́во, и ве́рою сла́влю Тя,/ изба́витися мне прегреше́ний,/ и в День Суда́, егда́ предста́ти и́мам пред Лице́м Созда́теля моего́,/ Влады́чице, Де́во Чи́стая, Твою́ по́мощь тогда́ пода́ждь ми,/ вся бо мо́жеши, ели́ка хо́щеши, Всепе́тая.
Песнь 4
Ирмос: Прише́л еси́ от Де́вы не хода́тай, ни А́нгел,/ но Сам, Го́споди, вопло́щся,/ и спасл еси́ всего́ мя челове́ка./ Тем зову́ Ти:// сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.
Припев: Святы́й апо́столе и евангели́сте Иоа́нне, моли́ Бо́га о на́с.
Сло́во тя Богосло́ва досто́йно показа́,/ Того́ Божества́ тайнонаучи́в, преизя́щнейше,/ и е́же по челове́ку строе́нию научи́в неизрече́нному.
Припев: Святы́й апо́столе и евангели́сте Иоа́нне, моли́ Бо́га о на́с.
Ум боже́ствен и де́вственно те́ло стяжа́в,/ храм был еси́ живы́й же и одушевле́нный, сла́вне,/ и жили́ще Всепе́тыя Тро́ицы свяще́ннейшее.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Сыновство́м Пречи́стыя Де́вы почествова́лся еси́,/ де́вственниче блаже́нне, и брат показа́лся еси́ Избра́вшему тя/ и ученика́ Богосло́ва Соверши́вшему.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Исцеля́я Е́вы дре́внее преступле́ние,/ в Тя, Всенепоро́чную и Пречи́стую, всели́ся Пребоже́ственный,/ всего́ мя, челове́ка, вообрази́ти па́дша.
Песнь 5
Ирмос: Хода́тай Бо́гу и челове́ком был еси́, Христе́ Бо́же:/ Тобо́ю бо, Влады́ко, к Светонача́льнику, Отцу́ Твоему́,/ от но́щи неве́дения// приведе́ние и́мамы.
Припев: Святы́й апо́столе и евангели́сте Иоа́нне, моли́ Бо́га о на́с.
Вода́ми Твои́ми живото́чными напо́й раба́ Твоего́,/ пла́менем сожига́емаго грехо́в и пали́маго прило́ги де́монскими,/ Де́во Ма́ти Пречи́стая.
Припев: Святы́й апо́столе и евангели́сте Иоа́нне, моли́ Бо́га о на́с.
Умо́м чи́стым, и святы́ми устна́ми, богодохнове́нне,/ и пречи́стыми усты́ твое́ Ева́нгелие пропове́дал еси́/ и о́бщее спасе́ние всем ве́рным предложи́л еси́.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Со Христо́м живы́й от младе́нства,/ орга́н благода́ти от Него́ предложе́н был еси́,/ богосло́вии изобуча́емь и Тро́ичестей сла́ве па́че естества́ науча́емь.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Глаго́лы Твоя́ помина́юще, Тя ны́не блажи́м:/ Тобо́ю, Всенепоро́чная, блаже́нство неизрече́нное/ и жизнь нестаре́ющуюся и́стинно прия́хом.
Песнь 6
Ирмос: В бе́здне грехо́вней валя́яся,/ неизсле́дную милосе́рдия Твоего́ призыва́ю бе́здну:// от тли, Бо́же, мя возведи́.
Припев: Святы́й апо́столе и евангели́сте Иоа́нне, моли́ Бо́га о на́с.
Иису́с, Бог мой и Госпо́дь,/ твою́ чистоту́ прии́м и всесоверше́нную свя́тость,/ бра́та тя, Богосло́ве, прия́т.
Припев: Святы́й апо́столе и евангели́сте Иоа́нне, моли́ Бо́га о на́с.
Венча́в свя́то житие́ твое́,/ си́це упова́в, Му́дрости возле́гл еси́ на пе́рси, сла́вне,/ и благода́ть отту́ду извле́кл еси́.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Вели́кая и боже́ственная сия́ния богосло́вия твоего́/ всю просвети́ша, сла́вне, вселе́нную/ и све́том Трисо́лнечным озари́ша.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Не́бо простры́й во́лею,/ Не́бо земно́е ино́е распростре́ Тя, Богома́ти Чи́стая,/ и, из Тебе́ возсия́в, яви́ся.
Кондак, глас 2
Вели́чия твоя́, де́вственниче, кто пове́сть?/ То́чиши бо чудеса́, и излива́еши исцеле́ния,/ и мо́лишися о душа́х на́ших,// я́ко Богосло́в и друг Христо́в.
Икос
Высоты́ небе́сныя уве́дети и мо́ря глубины́ испыта́ти де́рзостно есть и непости́жно,/ я́коже бо зве́зды исчи́слити и примо́рский песо́к невозмо́жно отню́д,/ си́це ниже́ я́же Богосло́вова рещи́ дово́льно:/ толи́цеми того́ венцы́ Христо́с, его́же возлюби́, венча́,/ Ему́же и на пе́рси возле́г и на Та́йней ве́чери с Ним яде́,/ я́ко Богосло́в и друг Христо́в.
Песнь 7
Ирмос: Богопроти́вное веле́ние беззако́ннующаго мучи́теля/ высо́к пла́мень вознесло́ есть,/ Христо́с же простре́ богочести́вым отроко́м ро́су духо́вную, // сый Благослове́н и Препросла́влен.
Припев: Святы́й апо́столе и евангели́сте Иоа́нне, моли́ Бо́га о на́с.
Боже́ственным сия́я светоли́тием,/ Ду́ха Свята́го я́сно богосло́вил еси́,/ исходя́ща из Безнача́льнаго Отца́ и почива́юща в Сы́не неотхо́дно,/ я́ко Единосу́щна.
Припев: Святы́й апо́столе и евангели́сте Иоа́нне, моли́ Бо́га о на́с.
В тебе́, блаже́нне, положи́ пра́вды Со́лнце селе́ние,/ не́бо приснодви́жимо тя соде́лавый/ и богосло́вным твои́м язы́ком пропове́дуемый Христо́с,/ возлю́бленне, препросла́вленный.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Глаго́л твои́х си́ла, боже́ственное веща́ние изы́де,/ всеблаже́нне досточу́дне,/ и преми́рное твое́ Ева́нгелие всю объя́ше зе́млю/ догма́тов вели́чеством.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Пречи́стое зача́тие, нетле́нно Рождество́/ Ты еди́на показа́ла еси́, Де́ва пребы́вши:/ Бо́га бо зачала́ еси́, над все́ми Су́щаго, Чи́стая, Челове́ка бы́вша,/ ве́рных на спасе́ние и избавле́ние.
Песнь 8
Ирмос: Пещь иногда́ о́гненная в Вавило́не де́йства разделя́ше,/ Бо́жиим веле́нием халде́и опаля́ющая,/ ве́рныя же ороша́ющая, пою́щия:// благослови́те, вся дела́ Госпо́дня, Го́спода.
Припев: Святы́й апо́столе и евангели́сте Иоа́нне, моли́ Бо́га о на́с.
Я́коже мо́лния све́тлая проходя́щи, вселе́нней, блаже́нне, яви́лся еси́,/ чистоты́ све́тлостию, де́вства же блиста́нием/ и благоче́стия догма́ты мир просвеща́я,/ возлю́бленне Христу́ Бо́гу.
Припев: Святы́й апо́столе и евангели́сте Иоа́нне, моли́ Бо́га о на́с.
Те́ло, и ду́шу, и ум очи́стив,/ благовести́л еси́ Небе́сное Христо́во Ева́нгелие,/ и, А́нгелом единожи́тель на Небеса́х быв, зове́ши ны́не:/ благослови́те, вся дела́ Госпо́дня, Го́спода.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Столп све́тел, возложе́ние же боже́ственно Небе́снаго хра́ма был еси́,/ и престо́л чу́вствия, и му́дрости прия́телище,/ богосло́вия орга́н, поя́:/ благослови́те, вся дела́ Госпо́дня, Го́спода.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Да кля́тву пе́рвую истреби́ши/ и сме́ртное осужде́ние дре́вле прама́тере,/ из Де́вы Богома́тере, Сло́ве Бо́жий, роди́лся еси́,/ всем дарова́в безсме́ртие неги́блемо.
Песнь 9
Ирмос: Безнача́льна Роди́теля Сын, Бог и Госпо́дь,/ вопло́щся от Де́вы, нам яви́ся,/ омраче́нная просвети́ти, собра́ти расточе́нная, //тем Всепе́тую Богоро́дицу велича́ем.
Припев: Святы́й апо́столе и евангели́сте Иоа́нне, моли́ Бо́га о на́с.
Ны́не не в гада́ниих, но лице́м к лицу́/ сла́дости пото́к зре́ти удосто́ился еси́,/ и реку́ ми́ра, и исто́чник безсме́ртия,/ и́мже ны́не напая́емь, наслажда́ешися обоже́ния.
Припев: Святы́й апо́столе и евангели́сте Иоа́нне, моли́ Бо́га о на́с.
Назе́мное проси́л еси́ седа́лище прия́ти от Христа́,/ но Он тебе́ пе́рси Своя́ да́рует,/ на ня́же возле́г, Богосло́ве,/ тве́рдым и пребыва́ющим седе́нием до́брым обогати́лся еси́,/ апо́столов украше́ние.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Му́дрости погаси́л еси́ е́ллинския безбо́жное,/ в нача́ле бе Сло́во, му́дре, провеща́в,/ и к Бо́гу бе Сло́во, и и́стинно Бог бе Сло́во,/ Имже вся бы́ша, ви́димая же и неви́димая.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: Яко у́тро обрела́ся еси́ у́треннее в нощи́ жития́,/ де́вства заря́ми облиста́ющи,/ восто́к Со́лнца мы́сленнаго пра́вды нам я́вльшая,/ Богома́ти Всечи́стая.
Светилен
Я́ко душе́ю де́вственна тя и те́лом, блаже́нне, Сло́во избра́,/ Богосло́ве де́вственниче,/ и Того́ Божества́ чу́дна показа́ писца́ и слугу́,/ и́же и от земли́ преста́вился еси́, не у́мерл,/ но в Бо́зе жив и безсме́ртен пребыва́я.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Богородичен: При Кресте́ Сы́на Твоего́ и Бо́га стоя́щи Всечи́стая со ученико́м де́вственником,/ се, глаго́лет, сын Твой, услы́ша Созда́вшаго;/ ученику́ же: се, глаго́лет, Ма́ти твоя́./ С ни́мже Тя вси пое́м, Богороди́тельнице Де́во.
Вернуться к списку