- Новинки
- Выгодная цена
- Распродажа
- Последний товар
- Коллекции
- Как оставить отзыв
- Хит продаж
- Весеннее обновление
- Уцененные товары
- Аналои
- Архиерейские и монашеские принадлежности
- Браслеты
- Венцы венчальные
- Вертепы рождественские
- Водосвятные баки, чаши, кропила
- Гробницы под Плащаницу. Раки. Сени
- Дарохранительницы и дароносицы
- Двери храмовые
- Евангелия напрестольные и требные. Апостолы
- Евхаристические наборы и принадлежности
- Жертвенники
- Запрестольные кресты. Запрестольные иконы
- Игры православные. Наборы для творчества
- Иконостасы
- Иконы
- Кадила, кадильницы
- Киоты
- Книги православные. Печатная продукция
- Ковры, ковровые покрытия
- Ковчеги. Мощевики
- Кожгалантерея
- Колокола
- Кольца, перстни
- Косметика
- Крестики нательные
- Кресты напрестольные, требные, аналойные
- Кресты-голгофы напольные для храма
- Кресты наперсные
- Крестильные ящики для священника
- Купели для крещения
- Купола, кресты
- Ладан
- Лампады
- Литийные блюда
- Масло
- Образки, нательные иконки
- Облачения, пошивочная продукция
- Панагии
- Паникадила. Хоросы. Бра
- Панихидные столы и крышки
- Плащаницы
- Подарочные сертификаты ORTOX
- Подсвечники
- Подставки церковные, столы
- Полки для икон, домашние иконостасы
- Престолы. Облачения на престол
- Принадлежности для отпевания и погребения
- Продукты питания
- Просфорные принадлежности
- Свечи
- Свечные лавки. Ящики для свечей. Мебель для притвора
- Седалища, стасидии, троны, скамьи, пуфы
- Семисвечники
- Средства для ухода за церковной утварью
- Стрючицы. Кисточки для помазания
- Сувениры
- Уголь кадильный
- Утварь по старинным эскизам
- Утварь в греческих церковных традициях
- Футляры и подарочная упаковка
- Хоругви церковные. Фонари пасхальные. Рипиды
- Цепочки, шнуры, гайтаны
- Церковные сосуды
- Часы
- Четки православные
- Элементы декора храма. Ограждения солеи и амвона
- Ювелирные изделия
- Ящики для пожертвований
Подпишитесь на рассылку и получайте свежие новости и акции нашего магазина.
Канон Крещению Господню (2‑й)
Минея, 6 Января, Ин канон
Глас 2
Песнь 1
Ирмос: Шествует морскую волнящуюся бурю, сушу абие Израиль явльшуюся. Чермный же понт тристаты египетская покры купно, водостланен гроб, силою крепкою десницы Владычни.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Утру явльшуся человеком светоносну ныне из пустыни, к водам Иорданским преклонил еси, Царю солнца, Твою выю, лика мрачна родоначальника исхитити, скверны же всякия очистити тварь.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Безначальне, струям спогребшася Тебе, Слове, новаго преводиши, истлевшаго лестию, Сего несказанно от Отца прием глас державен: Сей возлюбленный, равен же Мне Отрок естеством.
Песнь 3
Ирмос: Елицы древних изрешихомся сетей брашен львов, сотренных членовными, радуимся и разширим уста, слово плетуще от словес сладкопения, имже к нам наслаждается дарований.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Умерщвление первее насадивый твари, зверя злодейственнаго воображься в естество, омрачается плотским пришествием: утру явльшуся, приразився Владыце сокрушити свою враждебную главу.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Влечет к себе Богозданное естество, утробы мучителя погребенное пределы; раждается паки земнородных Обновление, дело державно совершая Владыка: прииде бо, тое очистити хотя.
Песнь 4
Ирмос: Огнем очищся тайнаго зрения, поя пророк человеков новодейство, возглашает глас, Духом плещущ, воплощение являющ неизреченна Слова, Имже сильных державы сотрошася.
Припев: Сла́ва Тебе́, Бо́же на́ш, Сла́ва Тебе́.
Послан от Отца, всесветлое Слово, нощи отгнати зломрачное стремление, и искоренити грядеши человеков грехи, сыны же привлещи, Твоим Крещением, Блаже, светлы от струй Иорданских.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Самое провидев нареченное Слово, ясно проповедник вопиет твари: Сей прежде мене, вторый плотию сообразен, просия Божественною силою враждебный наш отъяти грех.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Пажить у Себе животворну нося, уловляет змиев, гнездам натекая многими сетьми, низлагая, Бог Слово, запинает же уязвившаго всемирный род, сего потребль, избавляет тварь.
Песнь 5
Ирмос: Врага темнаго и оскверненнаго яда очищением Духа измовени, к новой пристахом неблазненной стези, вводящей в неприступную радость, Единем приступну, имже Бог примирися.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Видев Зиждитель во мраце прегрешений пленицами неизбежными егоже вообрази персты, поставляет на обою раму, воздвиг горе, ныне во многотекущих водах омывая студа древняго Адамова злаго нрава.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Со благочестием притецем прилежно ко источником пречистым течения спасительнаго, Слово усмотряюще от Нетленныя, почерпала приносяще жажди Божественныя, мира сладостне исцеляя недуг.
Песнь 6
Ирмос: Вожделеннаго, явствова со всеблаженным гласом Отец, Егоже из чрева отрыгну: ей, — глаголет, — Сей соестествен Сын, Сый светозарен, произниче из человеча рода: Слово же Мое живо и Человек промышлением.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
От глубиннаго льва, тревечерний странне пророк во внутренних валяяся, абие произыде, пакибытия спасение от змия человекоубийцы всем предъявляя в последняя лета.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Отверсту Небу всесветлых писаний, ученик зрит от Отца посылаемый, пребывающ же Дух на Пречистем Слове, нашед яко голубь неизреченным образом, людем же является, пришедшим ко Владыце.
Кондак, глас 4
Явился еси днесь вселенней, и свет Твой, Господи, знаменася на нас, в разуме поющих Тя: пришел еси, и явился еси Свет неприступный.
Икос
Галилеи язычестей, Завулонстей стране и Неффалимстей земли, якоже рече пророк, свет велик возсия Христос. Омраченным светла явися заря, из Вифлеема облистающая, паче же из Марии Господь, всей вселенней возсиявает лучи, Солнце Правды. Темже иже от Адама назии, приидите вси облечемся в Него, да согреемся; покрывает бо нагия и просвещает темныя. Пришел еси, и явился еси Свет неприступный.
Песнь 7
Ирмос: Опали струею змиевы главы пещный высокий пламень, юноши носящ благочестивыя, утишивый неудободержимую мглу из греха всю же омывает росою Духа.
Припев: Сла́ва Тебе́, Бо́же на́ш, Сла́ва Тебе́.
Тебе живописующий ассирийский пламень ужасен поставляеши, в росу преведен; темже вода ныне, якоже пламень, одеваяй, вредную злобу, Христе, прикровенную опаляет, от поползновенныя стези призывающи.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Раздельшуся Иордану древле, по суху преходят людие Израильтестии, Тебе, Державнейшаго, содержаща тварь некоснительне, ныне в водах написующии, к нетленней и полезней стези.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Вемы, первее всепагубный потоп милостивно Тя всех во тлю привести, о, тревеликая сотворяя и странная! Ныне же потопльша, Христе, грех за благосердие и человеческое спасение.
Песнь 8
Ирмос: Свободна убо тварь познавается и сынове Света прежде омраченнии; един стенет тьмы предстатель. Ныне да благословит усердно Виновнаго прежде окаянное языков всенаследие.
Припев: Сла́ва Тебе́, Бо́же на́ш, Сла́ва Тебе́.
Трие Боговиднии, во огни орошаеми, озаряющеся треми всесветле святынями, яве показоваху Превышнее Естество смешением человеческим, огнепалящее росою милостивно всяку пагубную лесть.
Припев: Сла́ва Тебе́, Бо́же на́ш, Сла́ва Тебе́.
Да убелится всякое земное естество, от падения ныне на Небо возводимо, Имже бо вся соблюдаются, Словом, текущими струями омывшеся, прегрешений прежних убеже, пресветло измовено.
Припев: Сла́ва Тебе́, Бо́же на́ш, Сла́ва Тебе́.
Помазуеши, совершая человеческое существо, Царю Безначальне, Духа общением, струями чистыми отмыв и тьмы крепость же посрамль возвышенную, ныне в безпрестаннем воздати житии.
Припев: Сла́ва Тебе́, Бо́же на́ш, Сла́ва Тебе́.
Песнь 9
Ирмос: О, паче ума Рождества Твоего чудес! Невесто Всечистая, Мати Благословенная, Еюже получивше всесовершенное спасение, достойно хвалим, яко Благодетеля, дар носяще — песнь благодарения.
Припев: Сла́ва Тебе́, Бо́же на́ш, Сла́ва Тебе́.
Уведехом Моисею купиною явленная, гряди, странными уставы соделанная: яко бо спасеся, Огнь носящи, Дева, Светоносна рождши Благодетеля, во Иорданских же струях явленна.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Светилен
Явися Спас, благодать и истина, во струях Иорданских и сущия во тьме и сени спящия просветил есть, ибо прииде и явися Свет Неприступный.
Вернуться к списку